Followers

Tuesday, October 30, 2012

FULLY BF FOR IZZAN

ALHAMDULLILAH
syukur tak terhingga kepada allah s.w.t kerana dengan izinnya aku berjaya bf izzan sepenuhnya..
memag nie cita-cita  semasa mula-mula mengandungkan izzan..
betul kata orang banyak cabaran untuk fully bf kat anak..
tapi alhamdullilah dengan berkat sokongan dari en. hubby segala cabaran tu berjaya di tangkis.. hhehehe..
ada lagi sorang penyokong terhebat iaitu adek aku yang sedang sarat mengandung.. tq.. uda sebab marah aku klu aku buat susu formula utk izzan..
masa mula-mula hantar izzan umah pengasuh aku ader rasa sedih sikit lar pasal xder stok EBM nak antar.. so bagi fm kat izzan.. pump pun pakai yang manual.. klu pump setakat dapt 1oz.. rasa nak nangis jek..
jadi aku pun teruskan usaha mencari maklumat di internet dan tengok lar gambar2 stok2 susu blogger2..

mula2 bekenan dang medela FS tapi sebab mcm xberapa mampu so belilah medela swing nie,.. tq.. en yusof.. sayang awak ( hehehe)..
my best friend forever & ever
mula2 dapat tu mcm x berbaloi jer.. sebab pump cuma dapt 2 oz jer.. izzan minum 3 oz.. kena hantar umah pengasuh 5 botol 3oz... jadi search lagi dalam internet terjumpa pulak produk shaklee... kebetulan member adik agen SHAKLEE .. so aper lagi beli lar SET B + ESP..
alhamdullilah... seronok sangat .. dari 2 oz sekali pump.. terus ke 6 oz.. semangat terus lar membara..
sekarang nie izzan fully BF.. sebab dah cukup stok utk hantar umah pengasuh..
Terima kasih juga pada pengasuh izzan sebab same2 menyokong BF.. ( siap ajar suruh makan tempe & pengaga)
perjalanan masih panjang... izzan baru 2 bulan lebih .. semoga rezeki izzan bf sehingga 2 tahun.. doakan aku berjaya,.. amin
 untuk yang BF cuba lar SET B+ESP nie .. insyaalah dengan berkat doa.. meriah utk buat stok.. alhamdullilah

No comments:

Post a Comment

Popular Posts